Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Pornind de la moștenirea noastră impresionantă de peste 145 de ani, suntem deschizători de drumuri pentru îmbunătățirea vietii, în fiecare zi. Astăzi și pentru generațiile viitoare. Prin mărcile și tehnologiile noastre inovatoare și sustenabile, cu ajutorul echipelor noastre din întreaga lume.
Henkel deține poziții de lider atât în domeniul industrial, cât și în cel al bunurilor de consum. Portofoliul nostru include produse de îngrijire a părului bine-cunoscute, produse de igienă personală și a locuinței, detergent de rufe, precum și adezivi, etanșanți și soluții funcționale pentru suprafețe.
Țelul nostru (purpose) “Pioneers at heart for the good of generations” spune totul despre ceea ce susținem, despre modul în care lucrăm și constituie baza strategiei noastre.
Spiritul de pionierat al fondatorului companiei noastre, Fritz Henkel, este ceea ce continuă să diferențieze și să unească angajații Henkel din întreaga lume. Ambiția și motivația de a lucra împreună la soluțiile de mâine. Azi. În fiecare zi. Facem acest lucru nu numai pentru noi înșine, ci și pentru generațiile viitoare, deoarece împărtășim o responsabilitate comună.
Henkel Romania a fost înfiinţată în 1994 ca filială a Henkel Central Eastern Europe, cu sediul central la Viena (Austria). Compania are în prezent cca 500 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenţi, adezivi comerciali şi profesionali până la tehnologii.
De la înfiinţarea sa în România, Henkel a lansat cu succes pe piaţa românească un important număr de mărci din portofoliul internaţional Henkel, precum: Persil, Pur, Silan, Color Catcher, Perwoll, Clin, Bref, Somat, Pro Nature, Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Syoss, Got2b, Live, Nature Box, Barnangen (Consumer Brands) Ceresit, Moment, Super Bond, Loctite, Bonderite și Teroson (Adhesive Technologies).
Henkel deține trei unități de producție în România, ce aparțin Diviziei Adezivi, amplasate în Pantelimon (lângă București), Câmpia Turzii (județul Cluj) și Roznov (în județul Neamț).
Suntem un lider global pentru adezivi, materiale de etanșare și soluții funcționale pentru suprafețe - pentru aplicații industriale, precum și pentru consumatori casnici și experți.
Consumer Brands este divizia noastră de bunuri de larg consum al cărei portofoliu include mărci și produse din domeniul Laundry & Home Care și Hair.
La Henkel, credem în puterea unicității. Credem în echitate și un sentiment de apartenență pentru oamenii cu toate diferențele lor – în societățile noastre și la locul nostru de muncă.
Diversitatea angajaților noștri, trecutul, experiențele, perspectivele și aprecierea tuturor diferențelor lor individuale stau la baza avantajului nostru competitiv. Credem că o cultură a companiei axată pe diversitate, echitate și incluziune (DEI) este motorul principal al creativității și inovării. Capacitatea noastră de a oferi rezultate excelente este alimentată de și depinde de capacitatea noastră de a încorpora DEI în cultura noastră corporativă și în modul în care facem afaceri.
Ne angajăm ferm să construim echipe care să corespundă nevoilor piețelor în care activăm și clienților cu care lucrăm, reprezentate de o gamă largă de medii culturale, abilități și cunoștințe. Echipele diverse stimulează inovația și noi modalități de rezolvare a problemelor; cu toate acestea, au nevoie de o cultură și o conducere incluzivă pentru a-i ajuta să funcționeze cât mai bine.
Angajații sunt cei care fac diferența. Echipa noastră globală diversă și cultura noastră “inclusive” ne dau șansa să ne punem în valoare creativitatea și capacitatea de inovare.
Sylvie Nicol – Executive Vice President Human Resources and Infrastructure Services
Pentru Henkel, imaginea și reputația sa de companie dedicată desfășurării activității în mod etic și cu respectarea strictă a normelor legislative și juridice în vigoare sunt extrem de importante, fiind implicit legate de modul în care angajații companiei își desfășoară activitatea zilnică. Pentru a sublinia acest angajament, compania a dezvoltat o serie de regulamente și standarde.