Descoperiți mărcile din portofoliul celor divizii ale companiei: Adhesive Technologies și Consumer Brands.
At Henkel, Corporate Citizenship is our way of “Making Society Future-fit”: with our activities, we empower people through education that provides them with the skillsets and competencies that lead to innovative ideas, sustainable behavior, and new digital solutions. We work together with our employees and retirees, customers, consumers, and NGOs to actively contribute to social progress and give back to our communities contributions that improve our society and adhere to our purpose and corporate values.
Deeply embedded in our corporate culture is the drive and character of Corporate Citizenship to go beyond our core daily business and make a voluntary social commitment. With these efforts, we are letting our communities know with more than words that we are Pioneers at Heart for the Good of Generations.
Corporate Volunteering
Susținem implicarea angajaților și a pensionarilor în acțiuni de voluntariat social sub umbrela inițiativei “Make an Impact on Tomorrow”.
Parteneriat social
Susținem initiative sociale în locațiile Henkel din întreaga lume.
Ajutor de urgență
În cazul unor calamități, Henkel răspunde prompt și pragmatic, furnizând ajutor prin Fundația Fritz Henkel ("Fritz Henkel Stiftung"), oriunde este nevoie în lume.
Henkel Romania îşi desfăşoară activitatea după principiile dezvoltării durabile, urmărind menţinerea unui echilibru între obiectivele sale de natură economică, ecologică şi socială. Astfel, în calitate de membru responsabil al societăţii româneşti, Henkel Romania este implicată activ în sponsorizarea mai multor proiecte culturale, ecologice, activităţi sociale și caritabile, sportive şi proiecte educative.
Henkel a fost prima companie privată din România care a desfăşurat un amplu program ecologico-educational în Delta Dunării (lansat în 2004, la aniversarea a 10 ani în România), inclusiv în şcolile din zonă şi prima companie din România care a derulat un program naţional de igienă, “Henkel în Şcoli”, în peste 100 de şcoli din 26 de oraşe, în perioada 2000-2004.
În 2014, Henkel Romania a aniversat 20 de ani prin campania “Ne pasă de valorile românești”, desfășurând o serie de activități strategice și parteneriate menite să recunoască, să susțină și să promoveze valori românești autentice. Astfel, compania a susținut proiecte-cheie din domeniile – mediu & ecologie – Delta Bucureștiului-Văcărești, apoi artă & cultură – Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, susținând tinerii artiști români iar în zona de educație-social, susținerea talentelor /tinerii designeri talentați de la UAD Cluj, premianții de la Centrul de Zi Petrila, proiecte MIT dedicate copiilor și adolescenților, campanie de promovare a învățământului profesional pentru muncitorii din sectorul construcții (sub titlul “Academia profesioniștilor în finisaje”).
Mai jos găsiți detalii despre cele mai importante proiecte și campanii derulate de la înființarea companiei, din domeniile social, mediu, sănătate, educație și cultură.