24 iul. 2025  București

Anul academic 2024-2025 a marcat un nou capitol pentru parteneriatul dintre Henkel și Universitatea de Artă și Design din Cluj Napoca (UAD)

Henkel Romania a continuat să susțină și în anul universitar 2024-2025 proiectele creative și inovatoare ale partenerului său tradițional – Universitatea de Artă și Design din Cluj Napoca. De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.

Acest format educativ inovator a fost creat special pentru studenții UAD Anul I Master, toate specializările (peste 80 studenți) și a inclus o serie de workshop-uri educative, ateliere de inovație, sesiuni de mentorat, precum și sesiuni de lucru în echipă, conduse de experți cu multă experiență practică/ de business, programul academic fiind structurat în două părți. 

În prima parte, derulată în perioada noiembrie 2024 - februarie 2025, studenții UAD au avut șansa să își îmbunătățească cunoștințele teoretice din domenii variate ale business-ului, ca de exemplu: management financiar, management de proiect, managementul echipei etc.

În a doua parte a acestui program, derulată în perioada martie 2025 - iunie 2025, celor peste 80 studenți UAD Anul I Master li s-a oferit oportunitatea să lucreze, în echipe, la un proiect de afaceri, pornind de la o idee creativă și parcurgând toate etapele și fazele modelului de business învățat în prima parte a programului.

Programul s-a încheiat, în mod oficial, în luna iunie, cu Demo Day, eveniment organizat la Zbor Hub Cluj-Napoca. Astfel, mentorii, profesorii și reprezentanții UAD au urmărit cu mare interes și bucurie prezentările celor 16 echipe și 16 idei de business, susținute în fața unui Juriu format din reprezentanți ai mediului de business/ ecosistemului de start-up-uri. 

Cele 16 idei prezentate la ACC Demo Day 2025 au acoperit un spectru larg de nevoi de business, de la: aplicații din zona cultură si sfera socială, networking profesional, artă și frumusețe, la soluții creative si sustenabile de imprimare profesională pentru artiști din diverse domenii, servicii sustenabile din zona modă și design vestimentar (upcycling, 2nd life), design de produs, până la lifestyle, sănătate, relaxare, stare de bine și socializare.

„Colaborarea cu noua generație de talente UAD ne inspiră și ne oferă perspective noi, surprinzătoare. Parteneriarul nostru de lungă durată cu Universitatea de Artă și Design din Cluj Napoca se concentrează asupra celor trei cuvinte-cheie, extrem de relevante pentru Henkel Consumer BrandsInovație, Sustainabilitate, Oameni. Inovația este fundamentală pentru Henkel iar, în prezent, inovațiile care aduc îmbunătățiri în ceea ce privește performanța, confortul și sustenabilitatea (compatibilitatea și responsabilitatea față de mediu) sunt cele mai relevante pentru consumatorii noștri”, a declarat Andrey Yekimov, General Manager Henkel Consumer Brands Romania si Bulgaria.

 „Parteneriatul dintre UAD și Henkel este un exemplu de colaborare strategică pe termen lung, în care ideile prind viață prin aplicabilitate și provocări reale. În cadrul cursului de Antreprenoriat Cultural și Creativ, ne-am propus să cultivăm autonomia studenților, încurajându-i să-și atingă potențialul și să transforme ideile în inițiative concrete. Această rețetă pedagogică începe să fie validată an de an de câte un start-up care rămâne pe piață și poartă marca 'incubated in UAD'.”, a declarat Daniel Popescu, coordonator program și curs Antreprenoriat Cultural și Creativ, UAD Cluj-Napoca.

 

Despre parteneriatul UAD Cluj Napoca - Henkel Romania

Henkel România a ales să sprijine demersurile educative ale UAD (începând cu cele ale Departamentului Modă - Design Vestimentar UAD)  din anul 2010. Astfel, de-a lungul celor 15 ani de colaborare, Henkel a premiat in cadrul Galelor Absolvenților UAD, prin mărcile sale Perwoll și Syoss, 30 absolvenți ai Departamentului Modă - Design Vestimentar al UAD (15 absolvenți de la Licență și 15 absolvenți de la Master), acordând un total de 22 Premii Perwoll pentru tineri designeri la edițiile 2010-2023 și 8 Premii Syoss pentru cea mai inovatoare colecție, la edițiile 2014-2019.

De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.

De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.

De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.

De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.

De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.

De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format educativ, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor lor de carieră, după absolvirea Universității.