Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
19 oct. 2023 București
Henkel România și-a asumat, în urmă cu mai bine de 20 de ani, rolul de lider în sustenabilitate. Acest angajament este puternic ancorat în valorile și în cultura companiei, lucru care reiese și din ultimul Raport de Sustenabilitate al companiei (în limba engleză). Acest angajament continuă să fie respectat atât de către Henkel, cât și de către angajații companiei, implicați activi în proiectele sale de sustenabilitate, responsabilitate socială, sportive și culturale.
De aceea, nu este întâmplător faptul că, în 2023, la aniversarea a 147 de ani de la înființarea companiei-mamă, echipa Henkel Romania a decis să marcheze acest eveniment într-un mod sustenabil, în natură – un picnic organizat de angajați pentru angajați.
În cadrul acestui eveniment, angajații Henkel au putut lua parte la mai multe workshop-uri creative, susținute de experți în dezvoltare durabilă și CSR, care au oferit noi perspective și idei despre cum angajații pot fi mai atenți și mai responsabili cu mediul înconjurător.
Evenimentul și-a propus să ofere angajaților Henkel Romania o binemeritată “pauză verde”, o oportunitate pentru a-și aminti momentele speciale petrecute în Henkel împreună cu colegii, dar și o sursă de inspirație pentru viitor. Astfel, participanții s-au bucurat împreună de soare, jocuri și mâncare delicioasă, pentru corp și minte.
Agenda evenimentului a inclus si lansarea unui nou format de eveniment intern – „Expert Talks”/ Întâlnire cu Experți - dedicat sustenabilității, cu accent pe reciclare și educatie pentru prevenirea risipei alimentare. Printre experții-invitați la eveniment s-au numărat: Marius Brînzea, Strategy Director Reciclad’OR, Elena Coșbuc, Nutriționist și reprezentanții Asociației Viitor Plus, partenerul Henkel pentru proiectele „verzi” de plantare de copaci. Angajații s-au bucurat, din plin, de cele două jocuri organizate de experții Viitor Plus – „Deșeurometru” și „Șotronul reciclării”- din care au învățat diferențele dintre economia „liniară” și economia „circulară” și importanța managementului responsabil al deșeurilor pentru sănătatea noastră și a planetei.
În plus, la eveniment, echipa de management Henkel Romania a anunțat și lansarea Consiliului de Sustenabilitate al companiei, format din angajați pasionați și implicați în promovarea practicilor sustenabile. De altfel, chiar acest picnic a fost gândit și organizat de către membrii Consiliului de Sustenabilitate care au organizat cu acest prilej și un studiu/survey în rândul angajaților pentru a afla, pe de o parte - ce îi interesează și îi motivează pe aceștia să se implice mai activ în diverse campanii, ca voluntari și, pe de altă parte, pentru a afla nevoile acestora în ceea ce privește educația sustenabilă.
Mai multe detalii despre parteneriatul dintre Henkel Romania și „Viitor Plus” - aici (Facebook) și aici (YouTube).
Mai multe detalii despre parteneriatul dintre Henkel Romania si Habitat for Humanity România: aici (YouTube) si aici (Instagram)
De 147 ani, Henkel a avut o abordare vizionară în ceea ce privește protecția mediului și progresul social. Pe lângă atentia acordată inovațiilor, compania integrează sustenabilitatea în activitatea de zi cu zi a angajaților din întreaga lume si în parcticile sale curente de business.
Mai multe informații