31 oct. 2022  București

Henkel Consumer Brands în România

Grupul Henkel a anunțat, la începutul acestui an, fuziunea celor două divizii de bunuri de consum - Laundry & Home Care și Beauty Care - pentru a crea o nouă divizie intitulată "Henkel Consumer Brands".

Începând cu luna octombrie 2022, fuziunea este implementată integral și în România (și Bulgaria), unde noua divizie "Henkel Consumer Brands" este condusă de Andrey Yekimov, cel care o ocupat, până la momentul fuziunii, poziția de Director General al fostei divizii "Laundry & Home Care", din România și Bulgaria.

Prin această fuziune, Henkel intenționează să creeze o singură platformă multi-categorie orientată spre creștere, continuând în același timp optimizarea portofoliului său de bunuri de consum și generând sinergii semnificative, fapt ce va permite companiei să elibereze resurse pentru investiții direcționate către prioritățile sale strategice, cum ar fi inovațiile/ procesul de inovare, sustenabilitatea și digitalizarea.

Carsten Knobel, CEO-ul Henkel, a declarat despre această fuziune: "Ne vom uni forțele în business-ul nostru cu bunuri de larg consum pentru a crea o singură divizie puternică, o bază solidă pentru viitor. Noua divizie Henkel Consumer Brands va aduce beneficii semnificative companiei Henkel, acționarilor, clienților și echipelor noastre și va fi bine poziționată pentru a-și modela în mod activ viitorul într-o industrie globală extrem de dinamică."

Mai multe detalii și informații pot fi găsite aici, în limba engleză.