Comunicare responsabilă cu consumatorii

Comunicăm în mod deschis și transparent cu consumatorii, ghidați fiind de reguli și principii clare.

Prezența noastră pe multiple piețe și regiuni din întreaga lume ne pune sub incidența mai multor sisteme juridice și legislative . Ca cetățean responsabil, ne supunem tuturor legilor și regulamentelor valabile în comunitățile în care activăm, în timp ce respectăm toate normele sociale și tradițiile locale. Acest crez este reflectat în Codul nostru de Conduită – Code of Conduct.

Susținem comitete internaționale și naționale cu rol legislativ și juridic prin respectarea legilor naționale și internaționale pentru campanii de marketing și de promovare a produselor adresate consumatorilor, din toate diviziile companiei la nivel global, fiind membri în diverse comitete și asociații industriale. Mai mult, ne implicăm în inițiative de voluntariat a asociațiilor de comerț care urmăresc promovarea unui stil comercial corect și o comunicare responsabilă cu consumatorii.

Folosim mesaje de marketing relevante, de substanță și bazate pe date științifice sau probe clare ale performanței produselor.

Punem la dispoziție instrucțiuni clare și ușor de înțeles referitoare la folosirea în siguranță a produselor, alături de descrierea clară a produselor și a proprietăților acestora.

Folosim cele mai potrivite canale de comunicare, inclusiv etichetele produselor, website-uri, platforme sociale, sau linii le consumatorilor / consumer service lines, pentru a fi siguri că informația corectă ajunge direct la consumatori.

Suntem atenți la reacțiile grupurilor religioase, etnice, culturale sau sociale referitoare la campaniile de advertising.

Atunci când alegem canalele media și formatele pentru campaniile de advertising, evităm acele medii care promovează violență, pornografie, rasism sau ură.

Respectându-ne valorile și promisiunile ne păstrăm loialitatea consumatorilor și clienților noștri.